Avagy annak leírása, hogy hogyan valósítunk meg egy mesés világot. Hogyan kell harcolni, tűzlabdát dobni, mi a teendő ha egy sárkánnyal találkozol, és hogyan készíthetsz új fegyvereket.
A tábor technikai részleteiről – napirend, rövid leírás hogy egyáltalán miről is szól, házirend, stb. a következő oldalon tájékozódhattok.
Avagy annak leírása, hogy hogyan valósítunk meg egy mesés világot. Hogyan kell harcolni, tűzlabdát dobni, mi a teendő ha egy sárkánnyal találkozol, és hogyan készíthetsz új fegyvereket.
Bár ijesztőnek tűnhet hogy a rendszer egyik legfontosabb kérdése a ‘hogyan lehet meghalni’, nem kell azt hinni hogy másról sem szól a történet. Mindössze arról van szó, hogy ez a leginkább szabályozást igénylő kérdéskör.
Lopás, mérgezés, mágia. Azon részletek leírása, melyeket sajnos nem tudunk vagy nem szeretnénk valóban ‘eljátszani’. Emiatt ezekre külön szabályok vonatkoznak.
Sindeon világa komplex, és mint bármilyen mesebeli vagy valós életbeli rendszer, nem hiányozhat belőle a pénz, a szakmák, összefoglaló nevén a gazdaság.
A 8. Birodalmi év óta a nemesi házak határozzák meg Sindeon politikai rendszerét. Itt olvashatsz mindhárom – jelenleg az uralkodó által elismert – nemesi házról.
Hogyan is néz ki ez a világ? Milyen helyszíneken, milyen szereplők milyen történeteket éltek át? Kik is lakják e tájakat? Az általunk teremtett Birodalom részletei.
Sindeon, lévén egy általunk teremtett világ, sokfelé előfordul. A tábor ősi helyszíne, Köveskál, az Alsó-Birodalom néven ismert; azonban a világunk határait folyamatosan bővítjük. Így került az évek során a térképre Tűzfok (Várgesztes), vagy a 14. Birodalmi év helyszíne, az Óbirodalom is.
Képes krónika – a táboraink oldalon találod az egyes évek történeteit, miközben a háttérben futó képeken láthatod is azokat. Mikor olvasod, mindig jusson eszedbe, hogy a leírtak a résztvevőkkel valóban megtörtént események, melyek fonalát a táborozók szőtték.
A következő oldalon olyan szómagyarázatokat, kis történetleírásokat, családfákat, karakterek élettörténeteit találod, melyek nagyban segítenek a krónikák és a világ megismerésében.
Világunkban az emberek mellett a Gyűrűk Ura regényekből jól ismert fajok: orkok, tündék, sárkányok, lidércek gyakran fordulnak elő. Kicsit átértelmezve persze, a résztvevők által kitalált módokon.